فریبا: بازیکنان استقلال حق دارند؛ طرفداران شکیبا باشند، اراده جمع کردن کار را در خلیل زاده دیدم

به گزارش وبلاگ نیما، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه طرفداران باید شکیبا باشند گفت: در مقطع فعلی، گزینه خارجی نمی توانست به استقلال یاری کند و مجیدی گزینه مناسبی بود.

فریبا: بازیکنان استقلال حق دارند؛ طرفداران شکیبا باشند، اراده جمع کردن کار را در خلیل زاده دیدم

بهتاش فریبا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ نیما، درباره حضورش در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال کمتر از 10 روز دیگر در لیگ بازی دارد و تمرینات باید آغاز می شد. با توجه به اینکه مدیریت و سرمربی تغییر نموده اند، جمع و جور کردن کار، آسان نبود.باید تمرینات آغاز می شد تا اشکالات رفع گردد.

وی اضافه کرد: روز گذشته با من تماس گرفتند و دعوت کردند به تمرین بروم. خودم هم دوست داشتم در مراسم فرهاد مجیدی و آغاز تمرینات شرکت کنم. متأسفانه به دلیل جلسه ای که داشتم، به آغاز تمرین نرسیدم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد اعتصاب بعضی بازیکنان به دلیل دریافت نشدن مطالبات شان گفت: نمی دانم اسمش را باید اعتصاب گذاشت یا نه، اما بازیکنان حق داشتند و پول شان را می خواستند. مدیران استقلال گفتند مسائل بانکی بوجود آمده و ظاهرا این مسئله حل شده است.

فریبا در رابطه با انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی آبی پوشان اظهار داشت: مجیدی جزو بدنه باشگاه است، همینطور مجید نامجومطلق، بهزاد غلامپور و ستار همدانی. استراماچونی بی معرفتی کرد و نباید می رفت. اگر حداقل تا نیم فصل می ماند، 5 امتیاز استقلال از دست نمی رفت. وقتی تعیین شد که استراماچونی نمی آید، استقلال نباید بلاتکلیف می ماند و باید دنبال گزینه مربیگری می رفت.

وی ادامه داد: در مقطع فعلی، گزینه خارجی نمی توانست به استقلال یاری کند، چون تا می خواست سلام و علیک کند و فوتبال ایران بشناسد، فصل تمام می شد و استقلال را نهم، دهم تحویل می داد. باید تیم را به یک گزینه ایرانی می دادند که هم به استقلال و هم فوتبال ایران اشراف داشته باشد. مجیدی پنج بازی سرمربی استقلال بود و به بدنه تیم آشنایی داشت.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اسماعیل خلیل زاده سرپرست باشگاه را برای اولین بار از نزدیک می دیدم و در یک ساعتی که آنجا بودم، عزم و اراده را در او و همچنین بهرام امیری و همچنین کادر فنی استقلال دیدم که می خواهند تیم را جمع و جور نمایند. طرفداران استقلال باید حواس شان را جمع نمایند و شکیبا باشند. آنها باید مثل همواره از تیم شان حمایت نمایند. شاید استقلال در یکی دو بازی اول خود مساوی نموده و حتی شکست بخورد، اما قطعا شرایط تیم بهتر می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فریبا: بازیکنان استقلال حق دارند؛ طرفداران شکیبا باشند، اراده جمع کردن کار را در خلیل زاده دیدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فریبا: بازیکنان استقلال حق دارند؛ طرفداران شکیبا باشند، اراده جمع کردن کار را در خلیل زاده دیدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید