سردیس کاپیتان سابق سپاهان رونمایی شد

به گزارش وبلاگ نیما، محمدرضا ساکت، ساکت، در آئین رونمایی از سردیس کاپیتان اسبق تیم فوتبال سپاهان، شهید حسن غازی گفت: ورزشکاران تاریخ و هویت هر کشوری هستند و تاریخ شخصیت یک کشور را ترسیم می نماید؛ در تاریخ ورزشکاران نشان دهنده هویت یک کشور هستند و این سرافرازان فرهنگ و هنر و ورزش یک کشور را پاس داشتند.

سردیس کاپیتان سابق سپاهان رونمایی شد

وی با بیان اینکه همه کشورها به قهرمانان ملی افتخار می نمایند، ادامه داد: تاریخ یک کشور را ورزشکاران می سازند، تاریخ 70 ساله سپاهان مملو از افتخار و افرادی همچون شهید حسن غازی که برای این باشگاه و کشور افتخار آورده اند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان توضیح داد: در حال حاضر 93 تیم ورزشی در بخش بانوان و آقایان در رشته های مختلف در زیر مجموعه باشگاه فعالیت می نمایند و همه این تیم ها برای افتخار اصفهان و کشور کوشش می نمایند.

ساکت گفت: ما در غوغای کاذب فضای مجازی هویت قهرمانان ملی خود را در گستره ملی و فرهنگی فراموش نمی کنیم و به همین دلیل بعد از ماه مبارک رمضان سردیس مرحوم یاوری و مرحوم حریری که در حال ساخت است در استادیوم نقش دنیا رونمایی می گردد.

وی در مورد شخصیت شهید غازی اظهار کرد: بچه های فوتبال اصفهان دهه 50 می گفتند اردوی تیم ما در قبل از مسابقات در منزل شهید غازی بود و پدر و مادر این شهید ما را حمایت می کردند و منزل این شهید به عنوان کمپ تیم سپاهان بود و این شهید قهرمان ورزشی و ملی بوده است.

به گزارش وبلاگ نیما، در حاشیه این مراسم به مناسبت روز ملی درختکاری یک نهال به دست محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان در محل باشگاه کاشته شد.

لازم به ذکر است هم چنین در حاشیه این مراسم از کیت جدید طلایی پوشان برای نیم فصل دوم نیز رونمایی شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سردیس کاپیتان سابق سپاهان رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سردیس کاپیتان سابق سپاهان رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید