توئیت دردسرساز برای قایدی، برخورد AFC با خبرنگار سعودی

به گزارش وبلاگ نیما، سعید الحارثی خبرنگار معروف عربستانی پیش از بازی استقلال - الاهلی پیشنهاد ناجوانمردانه ای را به بازیکنان تیم عربستانی داد!

توئیت دردسرساز برای قایدی، برخورد AFC با خبرنگار سعودی

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ نیما، این خبرنگار سعودی خطاب به بازیکنان الاهلی توئیت کرد در 15 دقیقه ابتدایی بازی مهدی قایدی را مصدوم کنید و بعد می توانید بازی را در اختیار بگیرد و حریف را شکست دهید به این خاطر که استقلال متکی به این بازیکن است.

گلایه های باشگاه استقلال از این توئیت به گوش مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا رسیده است؛ به خصوص که این توئیت بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشته است. از همه مهمتر پیشنهاد سعید الحارثی در تضاد با شعار فیفا که روی بازی جوانمردانه تاکید دارد، است. بر اساس خبرهای رسیده از اردوی تیم آبی مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا درصدد برخورد با این خبرنگار عربستانی هستند اما واقعیت این است این جز معدود دفعاتی است که یک خبرنگار به تیم باشگاهی از کشور پیشنهاد ناجوانمردانه ای می دهد و مکانیزم برخورد با خبرنگار تعریف نشده است.

احتمالا نام این خبرنگار چند سالی برای پوشش خبری مسابقات مختلف در آسیا و دیگر قاره ها ریجستر نخواهد شد. این تنها راهی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا می تواند با خبرنگار عربستانی برخورد کند. البته باشگاه استقلال بر این عقیده است باشگاه الاهلی باید نسبت به این توئیت از خود واکنش نشان می داد و آنرا محکوم می کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "توئیت دردسرساز برای قایدی، برخورد AFC با خبرنگار سعودی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توئیت دردسرساز برای قایدی، برخورد AFC با خبرنگار سعودی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید