با یک نامه اسم تبریزی از لیست استقلال خارج شد، امیدوارم آقایان نزد وجدانشان راحت باشند

به گزارش وبلاگ نیما، رضاییان گفت: اسم مرتضی تبریزی بدون طی کردن مراحل قانونی و فقط با یک نامه از لیست استقلال خارج شده است.

با یک نامه اسم تبریزی از لیست استقلال خارج شد، امیدوارم آقایان نزد وجدانشان راحت باشند

به گزارش ، بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در مورد رای کمیته استیناف مبنی بر تکرار ملاقات این تیم مقابل استقلال گفت: اعتقاد داریم که مستندات پرونده به نفع ما بود، اما دوستان رای صادر نموده اند و ما تمکین می کنیم. در این پرونده دوستان زیادی بودند که اطلاعات داشتند، اما اطلاعات را منتقل نکردند و امیدوارم حالا نزد وجدان خودشان راحت باشند.

او ادامه داد: کرونایی های استقلال به 25 درصد نرسیدند و می توانستند با ما بازی نمایند و شخص بهاروند به آن ها نامه زد که باید به جم می آمدند و بازی می کردند، اما نیامدند و همین الان هم می بینید که بودوروف از استقلال شکایت نموده است و گفته بدون تمایل او، باشگاه استقلال اقدام به فسخ قرارداد با او نموده است.

او ادامه داد: به عنوان مثال مرتضی تبریزی که رباط صلیبی اش پاره شده است، بدون طی کردن مراحل قانونی و فقط با یک نامه اسم او از لیست استقلال خارج شده است. موارد دیگری هم وجود دارد که نمی خواهم به آن ها اشاره کنم، اما در نهایت رای به ضرر باشگاه پارس جنوبی صادر شد.

رضاییان گفت: تیم ما امروز از تهران راهی عسلویه شده است. اگر بازی مقابل استقلال در برنامه نبود، مثل سایر تیم ها 11 روز استراحت داشتیم. بعد از بازی مقابل پیکان سرمربی تیم ما قصد داشت که چند روزی تمرینات را تعطیل کند که رای کمیته استیناف دیشب صادر شد، اما مگر ممکن است که تنها 48 ساعت قبل از انجام بازی رای کمیته استیناف صادر گردد؟

او در مورد شرایط آب و هوایی شهر جم برای بازی مقابل استقلال گفت : هوا گرم است، اما این موضوع طبیعت جنوب است و بعید می دانم که دمای هوا در هنگام بازی به 50 درجه برسد. امیدوارم هوا مطبوع باشد و بازیکنان اذیت نشوند و شاهد یک بازی خوب باشیم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی در مورد تمدید قرارداد و ادامه همکاری با سیروس پورموسوی گفت: قرارداد ما با پورموسوی تا انتها فصل آینده خواهد بود.

رضاییان درباره بقای پارس جنوبی در انتها این فصل گفت: تیم ما از روز اول شرایط عجیبی داشت. پارس جنوبی 3 فصل اخیر با یک سرمربی کارش را انجام داد، اما همین سال جاری 3 سرمربی روی نیمکت تیم نشسته است. همین تغییر و تحولات به تیم ضربه زد. صندلی فعلی ما در شان پارس جنوبی نیست، اما کوشش می کنیم که بهترین صندلی را به دست بیاوریم تا حاشیه امن پیدا کنیم. می خواهیم برای رتبه تک رقمی کوشش کنیم.

انتهای پیغام /

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "با یک نامه اسم تبریزی از لیست استقلال خارج شد، امیدوارم آقایان نزد وجدانشان راحت باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با یک نامه اسم تبریزی از لیست استقلال خارج شد، امیدوارم آقایان نزد وجدانشان راحت باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید