این مبارز با استعداد برای انتقام از ترامپ آمده است؟

به گزارش وبلاگ نیما، باید صادق باشیم حمایت اوباما از بایدن یک امر شخصی نیز محسوب می گردد.

این مبارز با استعداد برای انتقام از ترامپ آمده است؟

به گزارش خبرگزاری وبلاگ نیما، پایگاه انگلیسی اسپکتیتور در تحلیلی به قلم دن دی پریس، درباره ورود رئیس جمهور اسبق آمریکا به کارزار انتخاباتی می نویسد: اوباما یک مبارز با استعداد است. اما او لزوما به دنبال توجه رسانه ها نیست. او قبلا به مشاورانش گفته بود که یک سیاستمدار دموکرات باید الهام بخش و حامل پیامی باشد تا حزب را وارد عصر جدید کند.اوباما به دنبال آن نیست تا هر وقت که حزب دموکرات در مشکل است به عنوان قهرمان وارد عمل گردد. او با بیل کلینتون متفاوت است و نمی خواهد پس از ترک کاخ سفید در کانون توجه ها باشد.

به هرحال انتخابات 2020 متفاوت است و بسیاری از دموکرات ها رقابت ترامپ و بایدن را مهمترین رویداد تاریخی آمریکا تلقی می نمایند. در این بین اوباما نیز نمی تواند این سال را سالی معمولی بداند و در این رقابت سهمی نداشته باشد.

>>> در همین رابطه بیشتر بخوانید:

اوباما تیر خلاص را به ترامپ خواهد زد

این تحلیل می افزاید:اگر اوباما موثرترین حامی بایدن باشد. او یک شخصیت مورد احترام برای بسیاری از آمریکایی ها است. چهره ای از آمریکا تا قبل از اینکه دونالد ترامپ به شدت کشور را از شرایط عادی خود خارج کند. فرقی نمی کند که شما با سیاست هایش موافق باشید یا نه، هیچ اختلافی وجود ندارد که اوباما نماینده اوج افتخار و نزاکت باشد، کسی که عمیقا به مقام ریاست جمهوری احترام گذاشته و اقتصاد آمریکا را پس از رکود بهبود بخشیده است. او یک انتخاب عالی برای حزب دموکرات و کمپین بایدن به شمار می رود. هیچ کدام از دموکرات های دیگر مانندبیل یا هیلاری کلینتون، برنی ساندرز، الیزابت وارن، یا نانسی پلوسی اساس و کاریزمای و یا جاذبه اوباما را برای حمایت از بایدن ندارند.

باید صادق باشیم حمایت اوباما از بایدن یک امر شخصی نیز محسوب می گردد. ترامپ در این چند سال در هر امر قابل تصوری از سیاست های اوباما انتقاد نموده است. او را به جاسوسی از کمپین خود متهم نموده، اوباماکر را از بین برده و از توافق هسته ای ایران نیز خارج شده است و به طور کلی دستاوردهای دیپلماتیک اوباما را از بین برده است و خشمی دو طرفه را بین این دو ایجاد نموده است. برای اوباما مشارکت در سقوط سیاسی ترامپ و فراهم کردن پیروزی معاون سابقش بزرگترین تنبیه و تیر خلاص در یک دهه رقابت انگیز است.

مشروح این تحلیل را در بالا بخوانید.

310 310

منبع: خبرآنلاین

به "این مبارز با استعداد برای انتقام از ترامپ آمده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این مبارز با استعداد برای انتقام از ترامپ آمده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید