پیروزی پرسپولیس برابر صنعت نفت در نیمه اول، نعمتی اولین گلزن شد

به گزارش وبلاگ نیما، روز سوم از هفته دوم بیستمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر عصر امروز شنبه با ملاقات تیم های پرسپولیس و صنعت نفت در استادیوم آزادی پیگیری شد که نیمه اول این بازی با رجحان یک بر صفر سرخپوشان به سرانجام رسید. سیامک نعمتی (43 - پنالتی) برای پرسپولیس گل زد.

پیروزی پرسپولیس برابر صنعت نفت در نیمه اول، نعمتی اولین گلزن شد

سرخپوشان تهرانی که در نخستین ملاقات خود برابر سایپا متوقف شده بودند و با یک امتیاز در رده دوازدهم جدول رده بندی جای گرفتند، برای رسیدن به بالای جدول به دنبال پیروزی برابر صنعت نفت بودند و بازی را از همان ابتدا هجومی شروع کردند.

در حالی که پرسپولیس به دنبال رسیدن به گل زودهنگام بود، نفتی ها با دفاعی چند لایه کوشش کردند تاکتیک گل محمدی را خنثی نمایند. به همین خاطر در یک سوم دفاعی خود لایه های دفاعی تشکیل دادند و اجازه ندادند این تیم به دروازه شان نزدیک گردد.

پرسپولیس در نیمه اول بارها تا آستانه باز کردن دروازه صنعت نفت پیش رفت اما مدافعان و دروازه بان تیم خوزستانی اجازه ندادن توپ های این تیم تبدیل به گل گردد.

در دقیقه 38 پرسپولیس در یکی از موقعیت هایش با شوت سیامک نعمتی دروازه صنعت نفت را هدف قرار داد اما دروازه بان حریف با واکنشی خوب توپ را به کرنر فرستاد اما در دقیقه 40 فشار حملات سرخپوشان کار خودش را کرد و مدافع صنعت نفت روی محمدحسین کنعانی زادگان مرتکب خطای پنالتی شد.

این ضربه پنالتی در دقیقه 43 توسط سیامک نعمتی به گل رجحان سرخپوشان تبدیل شد. این اولین گل پرسپولیس در بیستمین دوره رقابتهای لیگ برتر است. نیمه اول با همین یک گل به سرانجام رسید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پیروزی پرسپولیس برابر صنعت نفت در نیمه اول، نعمتی اولین گلزن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی پرسپولیس برابر صنعت نفت در نیمه اول، نعمتی اولین گلزن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید